۳۰ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۰۰

امام جمعه شهرکرد:

مردم ایران با فریبکاری های دشمنان آشنا هستند

مردم ایران با فریبکاری های دشمنان آشنا هستند

شهرکرد_امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه آمریکا از قدرت گرفتن ایران ترسیده است، گفت: مردم ایران با فریبکاری های دشمنان آشنا هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: اروپایی‌ها به جای واقع‌بینی دچار جوسازی یک مشت تروریست هستند، آنها باید بدانند که این‌ها شما را به ناکجا آباد می‌برند، به خود بیایید و در مقام چاه‌کنی برای خود نباشید.
نکونام با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها از همان اول به دنبال براندازی حکومت اسلامی بودند و هرچه می‌توانستند انجام دادند تصریح کرد: کودتای مخملی، انواع ترور و وحشت‌آفرینی، جنگ اقتصادی، تلاش برای اختلال در بازار و نابه‌سامانی در بازار ارز، ایران‌هراسی و … بخشی از کارهای این‌ها تا کنون بوده، اما ببینید امروز آمریکا کجا و ایران کجاست.
وی بیان داشت: خودشان می‌گویند که آمریکا رو به افول و ایران رو به پیشرفت است و همین امر آنان را ترسانده، مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستادن برای اروپا غلط است.
نکونام با اشاره به اینکه اروپایی‌ها به جای واقع‌بینی دچار جوسازی یک مشت تروریست هستند تشریح کرد: اروپایی‌ها باید بدانند که این‌ها شما را به ناکجا آباد می‌برند، به خود بیایید و در مقام چاه‌کنی برای خود نباشید.
وی با اذعان بر اینکه مردم بصیر ایران به خوبی شما را شناخته‌اند گفت: مردم ایران، فریب‌کاری شما و سوءاستفاده شما از حقوق زن، حقوق بشر و آزادی را درک کرده‌اند و رفتار شما را با آزادی‌خواهان کشورهایتان دیده‌اند و می‌دانند.
نکونام با اذعان بر اینکه آمریکا در جایگاهی نیست که بخواهد سپاه پاسداران را که تروریست جهانی یعنی داعش را نابود کرده تروریست بداند گفت: شما بدترین خشونت را نسبت به مردم خود اعمال می‌کنید پس تروریست حقیقی شمایید و لیاقت اینکه دیگران را تروریست بخوانید ندارید.
کد خبر 5687320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha